2009 m. sausio 29 d., ketvirtadienis

Atviras apžvalga (7) ir nesėkmė

Vakar 15 valandą baigėsi apsauga regione. Atviras ėmėsi aktyvaus reidinimo, nes tuo metu fermos labiausiai pripildytos resursais buvo. Kuokų tuo metu buvo pagaminta 15. Didžioji dalis gaunamų resursų turėjo būti naudojami kuokoms ruošti.
Per 2 valandas aktyvaus reidinimo, iki artimų silpniausiųjų žaidėjų miestų ištuštinimo, 17-os valandos, buvo prigrobta 2800 resursų, arba - apytiksliai po 700 kiekvieno resurso. Tiek resursų laukai gamintų apie 20 valandų, reiškia, reidinimas kuokomis buvo 10 kartų efektyvesnis! (Gamyba 45 36 24 -14)
Toliau tęsėsi mažiau aktyvus reidinimas, su pauzėmis, puolant tolimensnius žaidėjus. Iki 22-os valandos gauta 5600 resursų. Už gautus resursus buvo statomi ir keli laukai: grūdų laukas 2 lygis, molio laukas 2 lygio, medžio laukas 2 lygio, neapgalvotai pastatytas klėtis 1 lygio.

Kuokų per žaidimą pagaminta 30. Puolimų metu prarastos 5 kuokos, užmuštos 5 žiurkės ir 6 kariai. Dalis gautų resursų buvo nepanaudojami ir dingdavo viršijant gyvenvietės resursinį talpumą, t.y. geležies ir grūdų būdavo 800/800. Kad geležį ir grūdus išnaudoti, reikėjo kelti medžio ir molio laukus, kas ir buvo daroma.

Atviras tikėjosi puolimų vakare, naktį arba anksti ryte, dėl to neaktyvumo metu planavo išvesti karius iš miesto tam laikui.
23-ią valandą prasidėjo nenumatytas neaktyvumas ir tęsėsi iki 1:00, per tą laiką kariai buvo sugrįžę ir tupėjo gyvenvietėje. Gyvenvietė buvo užpulta ir sunaikinti jos kariai bei pavogti resursai. Nuostoliai yra labai dideli: prarastos 25 kuokų, tai atsilikimas nuo kitų žaidėjų bent 1 para. Tokį praradimą galima buvo stebėti statistikos skiltyje TOP 10 gynyboje, kai Atviras pateko į dešimtuką nepasisekusiųjų. Tokia pagrindinė žaidybinė klaida nuteikia nebetęsti žaidimo.

Atviras aktyvumas buvo planuotas po nemažiau 4-ių valandų per parą.

Ryte miestas atrodo taip:



Statistika:



Nesėkmė:



2 komentarai:

  1. Labai jau greit pasiduodi. Ka reiskia 1 paros praradimas zaidime, kuris trunka metus?
    Nusivyliau. Teoriju privedziota, bet praktiskai nieko nepasiekta.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Registracija kurta tikslu: efektyviai be klaidų plėstis žaidimo pradžioje. Planuotas žaidimo laikas 2 savaitės.
    Praktiškai padaryta viena kritinė klaida. Planas neįgyvendintas.
    Teorijos geros. Iki klaidos vystymasis buvo geras, ėjo pagal planą.

    Kiek prarasta po kritinės klaidos - 1 para ar daugiau, jau pradėjo aiškėti. Kolkas neatstatyta nė ketvirčio buvusio karių skaičiaus.

    AtsakytiPanaikinti