Besijungiant į aljansus, ir specializuojantis pagal paskirtį žaidėjams jame, bei prasidėjus puolimams su sunkiąja artilerija, vieno acc reiškmė nuvertėja. Dėl to Atviras acc kuriamas pradžioje ir nežadama jam tęsti žaidimo ilgai.
Genčių įvertinimas:
Visos trys gentys yra panašios pastatais, panaši ir jų ramaus augimo strategija. Ramus augimas tai - kareivinių ir karių nestatymas, resursų laukų auginimas, prekyba (jeigu apsimoka).
Sulyginus genčių karių galimybes, germanai išryškėja kaip patys geriausi reidintojai puolėjai. Žaidimo pradžioje galimybė reidinti aplinkinius gali atnešti daugiau pelno negu keliami resursų laukai savo gyvenvietėje, ir tokia reidinimo strategija gali tapt geresnė už augimo strategiją. Tačiau jeigu aplink žaidėją esantys žaidėjai visi yra aktyvūs ir nepalieka miestuose resursų, tuomet reidinti neapsimoka ir žaidėjas patiria krizę išleidęs resursus kariams ruošti užuot resursų laukams kelti.
Pasirinkta germanų gentis, nes serverių patirtis rodo, kad reidinimo (agresyvioji) strategija yra labai naudinga!
Reidinančių karių įvertinimas (http://travianas.lt/search/units.php):
Kaina
Legionierius 440
Falanga 315
Pėstininkas su kuoka 250
Grobio naša
Pėstininkas su kuoka 60
Legionierius 40
Falanga 30
Grobio naša/Kaina
Pėstininkas su kuoka 0.240
Falanga 0.095
Legionierius 0.091
Įskaitant ir kitus rodiklius (puolimo efektyvumas, greitis), germanų kuokininkai 3 kartus našesni reidintojai negu kitų genčių pirmieji kariai.
Reidinimo zonos (prisegtas pav.). Ovalai rodo zonas, kuriose esančius žaidėjus planuojama pasiekti reidais.

Žaidėjų vystymosi įvertinimas.
Aktyvumo įtaka.
Žaidime reikia dvejopo aktyvumo: praleisti daug laiko ir prisijunginėti dažnai. Prisijuginėjant trumpam laikui, bet dažnai rezultatas pasiekiamas geras, nes per trumpą laiką užtenka užsakyti statybas, kariuomenės ruošybą, o pasibagus joms, vėl užsakyti. Kas praleidžia daug laiko, bet nedažnai prisijunginėja, tie gali laiką skirti žemėlapio, statistikos analizavimui, bendravimui su aplinkiniais žaidėjais, aljanso administravimui ir priežiūrai, kitų žaidėjų pavadavimui. Daugiau laiko prisijungiantis žaidėjas reidintojas gali išsiųsti daugiau puolimų mažesniais karių kiekiais, taip dažniausia reidinimas tampa našesnis. Du kart daugiau laiko praleidžiantys ir dažniau prisijunginėjantys žaidėjai gali statytis 1,1-1,4 kartus greičiau, o atnešti grobio gali 1,5-1,9 kartus daugiau. Mažai aktyvūs žaidėjai dažnai tampa stipresniųjų reidinamais ir praranda resursų.
Aukso įtaka.
Žaidėjai naudojantys auksinius tik pastoviai resursų gamybai +25% didinti, augs 1,25-1,5 karto greičiau. Kas visada naudos auksinius pastatų statyboms užbaigti, augs greičiau 1,1-1,3 karto. Kas naudos auksinius NPC, tas, priklausomai nuo aplink žaidžiančiųjų genties, agresyvumo, NPC naudojimo, naudosis resursų disbalansu rinkoje, ir sau naudingu santykiu pirks/parduos juos. Jei aplinka agresyvi (daug germanų ieškančių grūdų ir medienos), ir jei mažai aplinkinių naudoja NPC, tai žaidėjas gali pelnyti iš to daug ir augti 1,1-1,8 kartus greičiau. Sudėjus visus augimo veiksnius, suteikiamus aukso, galima numatyti, kad be galo daug aukso naudojantis žaidėjas už aukso nenaudojantį žaidėja gali augti 1,5-3 kartus greičiau.
Atviro acc aukso planai: iš užduočių gauti 20 auksinių, ir dar vėliau gauti 15. Auksas bus naudojamas grūdų ir medienos gamybai padidinti, bei kitam. Planuojamas aktyvumas - mažiausiai 4/24.
Vieta reitinge pagal gyventojų skaičių prognozuojama ~200-500, ir ~50-150 puolime, po 7 dienų žaidimo.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą