2009 m. sausio 26 d., pirmadienis

Grobimų ekonomika (1)

Galima ieškoti būdo apskaičiuoti, kiek žaidėjas išneša grobio iš aplinkinių žaidėjų.

Paprasčiausia analizuoti jau turimus faktus. Surinkus statistiką, kurią savaitės dieną ir kiek žaidėjas išnešė resursų, galima išvesti apytiksles formules ir nubrėžti grafikus.
Galima lyginti žaidėjo, esančio top 10 pagal grobimus, resursų įplaukas grobimų būdų su žaidėjo, statančio tik resursų laukus, bei atsisakančio kariuomenės, resursų įplaukomis iš laukų gamybos. Savaitės pabaigoje žaidėjas mato, kiek pešė resursų. Tą skaičių padaliję iš dienų savaitėje ir valandų paroje skaičių, bei iš 4, gausime apytikslį vieno resurso grobimo pajėgumą. 7x24x4=672, arba ~700.

Reidinimas.
1. Kuo tolimesnią "fermą" (silpną ar neaktyvų žaidėją) grobia kariai, tuo ilgiau užtrunka. Priklausomybė - tiesinė.
2. Kuo didesniu atstumu nuo žaidėjo yra fermos, tuo jų skaičius didesnis. Priklausomybė tiesinė. 2.1. Fermų skaičius tam tikro spindulio plote priklauso nuo spindulio kvadratine priklausomybe.
3. Kuo didesnį karių skaičių žaidėjas turi, tuo daugiau fermų jis aplanko, ir atitinkamai išneša resursų. Kokia priklausomybė? Papildomas karys randa fermą mažesniu spindulio padidėjimu negu prieš tai papildęs reidinamąją kariuomenę karys rado. To priklausomybė laipsninė.

Papildomas karys - K
Papildomo kario grobimo greitis - G (r/h)
a - papildomas koef.
G = a*K^(-0.5)




Grobimo greitis - Gr
Reidinančiųjų karių skaičius - Kr
b - papildomas koef.
Gr ~= b*lim(K)(0;Kr)G(K) = b*Int(0;Kr)G(K)dK = b*2*Kr^0.5
[čia gali būt ir klaidų...]
<...>

Išvada, kad didėjant reidinamosios kariuomenės skaičiui, jos grobimo gretis didėja 0.5 laipsniu. Atsižvelgiant į tai, kad kariuomenė reikalauja maistinio išlaikymo (r/h), reidinamosios kariuomenės dydis turi naudingumo ribą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą